Naše prodejna je od 22. 10. otevřená pouze pro výdej objednávek. Poradenství stále poskytujeme telefonicky a na [email protected]. Nákup online probíhá beze změn.

Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Doporučený postup vyřízení reklamace:
  1. Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky nebo na adrese provozovny.
  2. Podle druhu zboží rozhodneme o způsobu vyřízení reklamace  - autorizovaný servis, svoz nebo odeslání zboží od zákazníka.
  3. Kupující s Prodávajícím poté vyplní formulář přijetí reklamace https://vzdusin.cz/prijeti_reklamace.docx .(vzor)
  4. Prodávající potvrdí kupujícímu telefonicky nebo e-mailem kdy právo uplatnil, jakož to i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  5. Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dnů.
  6. Spotřebitel bude informován o vyřízení reklamace e-mailem nebo telefonicky.
Kupující má právo poslat reklamované zboží na adresu servisních míst nebo na adresu Prodávajícího Vzdusin.cz, Stazap C1/24, Tiskařská 12, Praha 10 - Malešice.
 

Vrácení zboží ve 14 dnech

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit vzorový formulář odstoupení od kupní smlouvy https://www.vzdusin.cz/odstoupeni-od-smlouvy.pdf poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího [email protected].

Adresa pro vrácení zboží je Vzdusin.cz, Stazap C1/24, Tiskařská 12, Praha 10 - Malešice

Více informací je v obchodních podmínkách na adrese https://www.vzdusin.cz/obchodni-podminky

Hodnocení zákazníků
761 recenzí na Heureka.cz
Celková spokojenost
16/11/2020
Oveřený zákazník
100 %

Změna v objednávce mezi Heurekou a Vzdušínem se někde zadrhla. Nebylo to ale způsobeno nějakou neochotou a podobně. Obě firmy situaci promptně vyřešily mezi sebou.