Reklamace a vrácení zboží

Reklamace

Doporučený postup vyřízení reklamace:
  1. Kontaktujte nás e-mailem, telefonicky nebo na adrese provozovny.
  2. Podle druhu zboží rozhodneme o způsobu vyřízení reklamace  - autorizovaný servis, svoz nebo odeslání zboží od zákazníka.
  3. Při kontaktování emailem nám napište krátký popis reklamovaného stavu výrobku, přiložte fakturu zakoupeného zboží.
  4. Prodávající potvrdí kupujícímu telefonicky nebo e-mailem kdy právo uplatnil, jakož to i provedení opravy a dobu jejího trvání.
  5. Standardní doba na vyřízení reklamace je 30 dnů.
  6. Spotřebitel bude informován o vyřízení reklamace e-mailem nebo telefonicky.
Kupující má právo poslat reklamované zboží na adresu servisních míst nebo na adresu Prodávajícího Vzdusin.cz, Stazap C1/24, Tiskařská 12, 108 00, Praha 10 - Malešice.
 

Vrácení zboží ve 14 dnech

Pro odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel využit vzorový formulář odstoupení od kupní smlouvy https://www.vzdusin.cz/odstoupeni-od-smlouvy.pdf poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní smlouvy může spotřebitel zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího info@vzdusin.cz.

Adresa pro vrácení zboží je Vzdusin.cz, Stazap C1/24, Tiskařská 12,108 00, Praha 10 - Malešice

Více informací je v obchodních podmínkách na adrese https://www.vzdusin.cz/obchodni-podminky

Heureka
Hodnocení zákazníků
1093 recenzí na Heureka.cz
Celková spokojenost

20/05/2022
Oveřený zákazník
100 %

Vše v pořádku, doporučuji, rychlé dodání a super komunikace - ale jak říkám vždy a všem, kvalitu obchodu nepoznáte tím že obchod vám nabídne nízké ceny a rychlé dodání funkčního zboží, to je naprostý základ, ale poznáte to v momentě, kdy máte se zbožím problém, ten zatím není a doufám že nebude a kdyby jo tak věřím že obchod je seriózní :) Děkuji