Servis ZDARMA bez starostí

Jako autorizovaný prodejce řady renomovaných značek nabízíme na vybrané produkty nadstandardní službu v podobě servisu ZDARMA a bez starostí. Cílem této služby je minimalizovat námahu a starosti zákazníka v případě záručního problému se zakoupeným výrobkem – zkrátka a jednoduše: o vše se postaráme za vás!

 

Jak tato služba funguje?

1. KTERÝCH VÝROBKŮ SE TO TÝKÁ?

 

Při zakoupení výrobku, na který se tato služba vztahuje, budeme v případě potřeby všechny nepříjemné úkony spjaté s reklamací řešit za vás. Vybrané produkty, u kterých je možné tento benefit uplatnit, poznáte jednoduše díky banneru SERVIS ZDARMA bez starostí umístěného na začátku popisku daného produktu.

Servis ZDARMA bez starosti - banner

 

2. JAKÉ JSOU PODMÍNKY?

 

Jakmile vám výrobek doručíme, je potřeba si pro možnost budoucího uplatnění této služby ponechat během záruční doby originální obal, a to včetně všech kartonových částí, polystyrenových výstelek a podobně. Kompletní původní balení totiž vždy zajistí bezpečnou zpětnou přepravu zboží do autorizovaného servisu v případě, že bude potřeba.

Servis ZDARMA bez starosti - puvodni baleni

 

3. JAK NÁROK UPLATNIT?

 

I přesto, že se snažíme nabízet pouze kvalitní výrobky od ověřených výrobců, občas může nastat neočekávaný problém, který vyžaduje odvoz zboží do autorizovaného servisu. I na to jsme mysleli. V případě výskytu výrobní či konstrukční vady během záruční doby nejprve vyplňte náš reklamační formulář, na jehož základě vás budeme kontaktovat ohledně dalšího postupu.

Servis ZDARMA bez starosti - jak uplatnit

 

4. JAK VÝROBEK ZABALIT?

 

Dalším krokem je výrobek zabalit do původního obalu (včetně výplní) tak, aby byl schopen bezpečné přepravy. Dbejte prosím na to, aby zboží bylo zabaleno opravdu důkladně, protože tím předejdete riziku poškození během přepravy. Doporučujeme použít další vhodné obalové materiály jako strečovou nebo bublinkovou fólii, karton, lepící pásku a podobně.

Servis ZDARMA bez starosti - jak zabalit

 

5. KDO A KDY ZÁSILKU VYZVEDNE?

 

Pokud máte zboží vhodně zabalené, stačí už jen počkat na kurýra, který výrobek vyzvedne. Vyzvednutí obvykle probíhá do 1-2 dnů od nahlášení reklamace. S přesným termínem vyzvednutí vás bude kontaktovat přímo přepravní společnost.

Servis ZDARMA bez starosti - vyzvednuti kuryr

 

6. CO BUDE NÁSLEDOVAT?

 

Přepravní společnost po vyzvednutí zásilky doručí výrobek přímo do autorizovaného servisu k prověření. O postupu a způsobu řešení vás průběžně budeme informovat prostřednictvím našeho reklamačního systému. Vždy tak budete mít přehled, v jakém kroku se daná reklamace právě nachází.

Servis ZDARMA bez starosti - servisni stredisko

 

Heureka
Hodnocení zákazníků
1258 recenzí na Heureka.cz
Celková spokojenost

05/01/2023
Oveřený zákazník
100 %

Prva nespokojenost s výrobkem. Ale pak po telef. rozhovoru jsem se dověděla, že manžel nejspíš nesundal folii s filtru. Ano nesundal, chyba odstraněna a jsem spokojená, jak se zbožím, tak s poradenstvím. Děkuji